Skuteczne techniki sprzedaży
„ W sprzedaży, podobnie jak w medycynie, wystawienie recepty przed diagnozą jest błędem w sztuce.” – John Naisbitt
Czym w takim razie jest sprzedaż? Charles Futrell definiował ją tak:
„Sprzedaż to przekazywanie informacji w celu nakłonienia potencjalnego klienta do tego, aby kupił towar, usługę, pomysł, czy cokolwiek innego, co zaspokaja jego potrzeby. Innymi słowy sprzedać, to znaczy dać człowiekowi dokładnie to, czego potrzebuje, za pieniądze, które mógłby wydać”
Dlatego najważniejsze w sprzedaży to znaleźć „chorobę” na jaką aktualnie choruje klient i wystawić receptę na odpowiedni lek….
Zapraszamy na warsztaty podczas których, na pewno poruszymy powyższy temat i wiele innych zagadnień związanych ze skuteczna sprzedażą.
Zakres warsztatów:
Techniki sprzedaży – omówienie najważniejszych zasad,
Poznanie czynników wpływających na decyzje klienta,
Zasady kształtowania potrzeb klienta i sposób ich zaspokajania,
Właściwe i skuteczne stosowanie technik sprzedaży,
Wzrost umiejętności stosowania technik sprzedaży w praktyce,
Cel
Poznanie technik sprzedaży. Kształtowanie postaw handlowych jak również zachowań handlowca. Wymiana doświadczeń sprzedażowych między uczestnikami. Przełożenie nabytej wiedzy na praktykę.
Korzyści
Co zyskamy uczestnicząc w szkoleniu? Przede wszystkim wiedzę na temat nowoczesnych i skutecznych technik sprzedaży. Nauczymy się wykorzystywania tej wiedzy w praktyce. Poznamy podstawowe postawy handlowe co przełoży się na efekt naszej pracy w dziale sprzedaży. Będziemy bardziej pewni siebie jako sprzedawcy, zwiększymy swoje kompetencje a tym samym wzrośnie satysfakcja klientów i sprzedaż.
Formy pracy
warsztat, burza mózgów, mini wykład, gry sprzedażowe, scenki
Godziny
14h (2 dni szkoleniowe)
Cena
990 zł
Nota prawna:
Wszystkie programy szkoleń stanowią własność Instytutu Rozwoju Integralnego.
Zgodnie z postanowieniami Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, cytowanie całości lub fragmentów jest dopuszczalne wyłącznie z podaniem źródła cytatu.
Wszelkie prawa zastrzeżone.