Clienteling
„70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu.”
John McKean
Zakres:
Clienteling – omówienie definicji i najważniejszych zasad,
Narzędzia stosowane podczas obsługi klienta,
Poznanie czynników wpływających na relacje klient-handlowiec,
Interpretacja typu osobowości klienta i dostosowanie komunikacji do jego potrzeb
Cel
Poznanie zasad oraz wypracowanie metod profesjonalnej obsługi klienta. Nabycie umiejętności rozpoznawania typów klientów i sprzedawców oraz umiejętne wykorzystanie wiedzy na ten temat w rozmowach handlowiec-klient.
Korzyści
Co zyskamy uczestnicząc w szkoleniu? Wiedzę na temat profesjonalnej obsługi klienta. Dzięki temu relacje z klientem się poprawią co przełoży się na komfort pracy i zwiększenie wyników sprzedażowych. Sprzedawca stanie się doradcą klienta i zwiększy satysfakcje klienta z korzystania z usług bądź towarów.
Formy pracy
warsztat, praca w grupach, mini wykład, scenki, burza mózgów,
Godziny
10 h (dwa dni szkoleniowe)
Cena
990 zł
Nota prawna:
Wszystkie programy szkoleń stanowią własność Instytutu Rozwoju Integralnego.
Zgodnie z postanowieniami Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, cytowanie całości lub fragmentów jest dopuszczalne wyłącznie z podaniem źródła cytatu.
Wszelkie prawa zastrzeżone.