AEC v1.0.4
  • Brak nadchodzących wydarzeń
AEC v1.0.4

 

 

 


Clienteling

sprzedazy

„70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu.”

John McKean

 

Zakres:

Clienteling – omówienie definicji i najważniejszych zasad,

Narzędzia stosowane podczas obsługi klienta,

Poznanie czynników wpływających na relacje klient-handlowiec,

Interpretacja typu osobowości klienta i dostosowanie komunikacji do jego potrzeb

 

Cel

Poznanie zasad oraz wypracowanie metod profesjonalnej obsługi klienta. Nabycie umiejętności rozpoznawania typów klientów i sprzedawców oraz umiejętne wykorzystanie wiedzy na ten temat w rozmowach handlowiec-klient.

 

Korzyści

Co zyskamy uczestnicząc w szkoleniu? Wiedzę na temat profesjonalnej obsługi klienta. Dzięki temu relacje z klientem się poprawią co przełoży się na komfort pracy i zwiększenie wyników sprzedażowych. Sprzedawca stanie się doradcą klienta i zwiększy satysfakcje klienta z korzystania z usług bądź towarów.

 

Formy pracy

warsztat, praca w grupach, mini wykład, scenki, burza mózgów,

 

Godziny

10 h (dwa dni szkoleniowe)

 

Cena

990 zł

 

Nota prawna:
Wszystkie programy szkoleń stanowią własność Instytutu Rozwoju Integralnego.
Zgodnie z postanowieniami Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, cytowanie całości lub fragmentów jest dopuszczalne wyłącznie z podaniem źródła cytatu.
Wszelkie prawa zastrzeżone.