Program kształcenia
Program kształcenia
przedmiot |
liczba godzin W/C |
Punkty ETCS |
Forma zaliczenia
E/ZO/Z |
Semestr/ moduł |
|
Kontaktowe |
Nie kontaktowe |
||||
Aspekty prawne w coachingu |
7/2 |
1 |
0 |
Z |
II/I |
Etyka w coachingu |
3/7 |
1 |
0 |
ZO |
II/I |
Podstawy pedagogiki w coachingu edukacyjnym |
8/5 |
1 |
0 |
E |
I/I |
Podstawy psychologii w coachingu edukacyjnym |
8/5 |
1 |
0 |
E |
I/I |
Coaching integralny w edukacji |
5/10 |
1 |
0 |
ZO |
I/I |
Coaching – metoda pracy z uczniem |
7/8 |
1 |
0 |
ZO |
I/I |
Nauczyciel- Mentor-Coach |
2/6 |
1 |
0 |
Z |
II/II |
Mentoring indywidualny |
2/6 |
1 |
1 |
ZO |
I/II |
Coaching grupowy/zespołowy |
4/8 |
1 |
1 |
ZO |
II/II |
Narzędzia pracy coacha w edukacji |
4/20 |
3 |
1 |
E |
II/II |
Zastosowanie coachingu podczas Rady pedagogicznej |
4/6 |
1 |
0 |
ZO |
II/II |
Komunikacja w edukacji –skuteczne budowanie porozumienia |
5/10 |
1 |
0 |
ZO |
I/I |
Metaprogramy jako zaawansowane narzędzie w komunikacji |
4/4 |
1 |
0 |
ZO |
I/I |
Obszary pracy coachingowej |
4/4 |
1 |
0 |
ZO |
I/II |
Podstawowe i zaawansowane umiejętności coach’a |
4/12 |
2 |
1 |
E |
II/II |
Proces w coachingu |
2/7 |
1 |
1 |
Z |
I/I-III |
Superwizja w coachingu |
3/3 |
1 |
0 |
Z |
I/II |
Praktyka z coachingu edukacyjnego (przeprowadzenie 60 godz. sesji coachingowych) w tym:
· coaching edukacyjny 20 godz. dla ucznia · coaching edukacyjny 20 godz. dla nauczyciela · coaching edukacyjny 20 godz. dla rodziny
|
60 |
0 |
5 |
Z |
II/III |