Plan studiów podyplomowych
PLAN STUDIÓW PODYPLOMOWYCH |
||||||||||
w zakresie |
||||||||||
Profesjonalne Studium Coachingu – Coach Busines & Life |
||||||||||
MODUŁY |
Semestr |
Liczba godzin |
ECTS |
Forma zal. |
semestr 1 |
|
semestr 2 |
|||
OGÓŁ. |
W |
ĆW |
L.godz. |
ECTS |
L.godz. |
ECTS |
||||
Ogółem: |
|
180 |
45 |
135 |
60 |
87 |
28 |
93 |
32 |
|
Historia i teorie coachingu |
1 |
2 |
2 |
0 |
1 |
Z |
2 |
1 |
|
|
Specjalizacje w coachingu |
1 |
2 |
2 |
0 |
1 |
Z |
2 |
1 |
|
|
Etyka w coachingu |
1 |
10 |
3 |
7 |
3 |
Z |
10 |
3 |
|
|
Zagadnienia psychologiczne w coachingu |
1 |
8 |
3 |
5 |
3 |
Z |
8 |
3 |
|
|
Narzędzia w pracy coacha cz.1 |
1 |
16 |
2 |
14 |
5 |
Z |
16 |
5 |
|
|
Podstawowe i zaawansowane umiejętności coacha |
1 |
16 |
4 |
12 |
5 |
Z |
16 |
5 |
|
|
Aspekty prawne w coachingu, |
1 |
8 |
4 |
4 |
2 |
Z |
8 |
2 |
|
|
Obszary pracy coachingowej |
1 |
10 |
2 |
8 |
3 |
Z |
10 |
3 |
|
|
Struktura w coachingu |
1 |
9 |
2 |
7 |
3 |
Z |
9 |
3 |
|
|
Ewaluacja w procesie coachingowym |
1 |
6 |
2 |
4 |
2 |
Z |
6 |
2 |
|
|
Rozwój osobisty w pracy coacha |
2 |
9 |
2 |
7 |
3 |
Z |
|
|
9 |
3 |
Narzędzia w pracy coacha cz.2 |
2 |
16 |
3 |
13 |
5 |
Z |
|
|
16 |
5 |
Superwizja w coachingu |
2 |
4 |
0 |
4 |
1 |
Z |
|
|
4 |
1 |
Life coaching |
2 |
16 |
4 |
12 |
5 |
Z |
|
|
16 |
5 |
Business coaching |
2 |
16 |
4 |
12 |
5 |
Z |
|
|
16 |
5 |
Mentoring |
2 |
4 |
0 |
4 |
1 |
Z |
|
|
4 |
1 |
Coaching grupowy |
2 |
10 |
2 |
8 |
4 |
Z |
|
|
10 |
4 |
Budowanie kariery zawodowej w zawodzie coacha |
2 |
10 |
4 |
6 |
3 |
Z |
|
|
10 |
3 |
Mentoring indywidualny |
2 |
8 |
0 |
8 |
2 |
Z |
|
|
8 |
2 |
Egzamin końcowy |
2 |
|
|
|
3 |
E |
|
|
|
3 |